آموزش زبان آلمانی

کتاب Übungsgrammatik für die Grundstufe

تمرین گرامر (کمیاب)


این کتاب کمیاب، با تمرینهای همه جانبه، هر بخش گرامر را به کاملترین نحو ممکن به شما آموزش می دهد. به جرأت میتوانم بگویم، این کتاب بی مانند است.

بعد از به پایان رساندن این کتاب، هیچ جنبه ای از یک بخش گرامر برای شما مبهم و پیچیده نخواهد بود.

پس از به پایان رساندن سطح مقدماتی Grundstufe ،کتاب بعدی این مجموعه برای سطح میانی übungsgrammatik für die mittelstufe  می باشد.


 

Liebaug-Dartmann

Übungsgrammatik für die Grundstufe

Von Erhard G. Heilmann

 Friedrich Clamer

 

نام کتاب   : Übungsgrammatik für die Grundstufe, neue Rechtschreibung, Regeln, Listen, Übungen

نویسنده   : Erhard G. Heilmann

 Friedrich Clamer 

ناشر:     Liebaug-Dartmann

سطح:   مقدماتی (پس از پایان ماه اول مطالعه شود.)

تعداد صفحات:   160 صفحه

قالب فایل:    PDF


برای خرید از طریق پست به بخش تماس با من مراجعه بفرمائید.

دانلود کتاب Übungsgrammatik für die Grundstufe


۹۵/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۱)

با سلام من این کتاب رو دارم خریداری هم کردم فوق العاده هستش فقط دنبال کتاب جوابش هستم به اکثر انتشارات انقلاب رفتم متاسفانه پیدا نکردم
 میشه راهنمایی بفرمایید از کجا تهیه کنم جواب سوالات رو بی نهایت سپاسگذارم
۴ مرداد ۹۷، ۰۸:۰۶
پاسخ:
سلام
وقت شما بخیر

کاملا با نظر شما درباره این کتاب موافقم. من خودم این کتاب رو تدریس میکنم و به نظر من هم عالیه.

کتاب جواب سوالات این کتاب در آرشیو شخصی بنده موجود است.
اما در نهایت احترام  از شما خواهش میکنم سعی بفرمایید بدون استفاده از حل المسائل، جلو برید.
برای کمک به شما، راه حلی که بنظرم میرسه اینه:
شما تمرینهای هر بخش رو حل بفرمایید و در واتس اپ به شماره 09907826858 برای من ارسال کنید.
بعد من جواب اون قسمت رو براتون در واتس اپ، آپلود میکنم.
سوال دیگه ای داشتین در خدمتم.

ارادتمند شما
LEO

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی